Friday, December 14, 2007

Предколедно

Малко позапуснах български спорт последно време. Не съм нареждал скоро. Нищо, няма да останат ненаредени(некоментирани исках да кажа).
1. Пини Гершон треньор на националния отбор по баскетбол. За тези, за които това не звучи странно ще поясня, че Пини Гершон в баскетбола е равносилен на Фабио Капело и сър Алекс в един екип във футбола. Аве това е все едно господ да дойде да тренира наще хокеисти - пак нищо няма да направят. Ама да видим, лично мен ме съмнява да постигнем нещо значимо, но поне федерацията показа че и пука, защото баскетбола е единствения спорт, в който сме имали традиции и в момента е може би по зле от футбола. Да кажем че македонците са с 2 класи над нашите баскеболисти - май е достатъчно.
2. ЦСКА победи Левски - ма направо ги смаза - няма какво да коментирам. Дано се съвземат наще скоро.
3. Националите по футбол официално нямат треньор. Според мен е най-добре пак Пената да е треньор - поне ще е забавно. Това ме подсеща за един виц:
Влиза след мач Пената в съблекалнята и казва
-Момчета, аз да ви кажа, вашта игра днес много ме зарадва
-Стига бе Пена, слабо играхме!
-Затова пък смешно!

и така!
4. Волейбол - няма какво да коментирам - наще мачкат.
5. Максим Стависки щял да .... абе как се казва това - да се пързаля с няква друга, щото нямал кинти. Че ко му е нащо миче .... Албенка - лоша ли е, грозна ли е... абе тоа като се напие и не знае кво прави!

Бе за друго не се сещам ся! Ката са сетя, пак ши пиша. Ай до скоро!

No comments: